Bra böcker.

1. Skumtimmen av Johan Theorin. En kriminalroman som utspelar sig på Öland.
Handlar om en liten pojke som försvinner på sjuttiotalet, tjugo år senare får hans
mamma ett telefosamtal......

2. Nattfåk av Johan Theorin. En kriminalroman ocså den från öland.
Handlar om en Stockholmsfamilj som flyttar in i ett "spökhus" i Åludden, man ska
akta sig för Fåken.

Dessa två böcker får 4 solar av 5.

3. Berlinerpopplarna av Anne B. Ragde. En roman som utspelar sig i Norge.
Handlar om en familj som inte har hållt ihop på tjugo år, av olika själ.

Jag kunde inte bestämma mig om jag gillade boken, men kunde ändå inte sluta läsa.
När jag läste ut den första ville jag ändå veta, så jag var tvungen att fortsätta med 2:an.
Det finns tre böcker om denna familj, betyd kommer efter 3:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0