På tal om tonåringar.

Jag kan ju säga att man får spader ibland, Cazzandra som blir 13 i slutet av året och Sabina som blir14 till sommaren sminkar sig så det står härliga till.

PUDER, jag vet inte hur många burkar det går åt, och om det ändå bara hamnade i ansiktet på dom, men det hamnar ju precis över allt ( hyllor,golvet,mattor ) man ser spår efter sminket i hela hemmet. Och så tar vi gärna en kajal och skriver HEJ på alla speglar som finns i närheten. Ja jag säger då det, TOÅRSBARN.

I dag hade jag öppet mitt Scrapp/Cafe, det var många som kom, jag är helt nöjd. Vissa veckor är alla sittplatser upptagna och jag funderar på att utöka, men andra veckor är det färre och då har vi gott om plats. Man skall inte vara rädd för att bara titta in på en liten fika och prata bort några minuter om man känner för det för att sen gå hem igen.

Hörs snart igen, Anette.

Kommentarer
Postat av: Elsie

Det var på tiden att du skrev nåt. Vi har väntat.

Hoppas vi inte får vänta så länge tills nästa gång.

2009-03-06 @ 00:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0